16 نکته برای شروع و موفقیت در شغل خود
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
16 نکته برای شروع و موفقیت در شغل خود
دو شنبه 26 خرداد 1399 ساعت 15:14 | بازدید : 530 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

شروع یک تجارت؟ در اینجا 16 نکته مهم استارتاپ وجود دارد که به شما کمک می کنند تا استارتاپ خود را به موفقیت تبدیل کنید.

موفقیت بزرگ شد


منبع تصویر: Photospin.com
برای شروع یک تجارت چه کاری باید انجام دهید؟ ده ها وب سایت از جمله ما وجود دارند که دارای لیست های چک هستند که وظایف بسیاری را که هنگام شروع کار باید انجام دهید به شما یادآوری می کند. اگرچه چنین لیست های چک بسیار مفید هستند زیرا به شما کمک می کند مراحل مهم راه اندازی را به خاطر بسپارید ، آنها فقط لیست های Do Do هستند. آنها به شما می گویند چه باید بکنید ، اما هیچ نکاتی در مورد موفقیت کسب و کار ارائه نمی دهید.

متأسفانه ، شما فقط با تکمیل لیستی از کارها در تجارت موفق نمی شوید. فقط کسب و کار شما موفقیتی نخواهد داشت زیرا فکر می کنید ایده خوبی است.

چه چیزی باعث ایجاد یا خرابی تجارت شما خواهد شد؟ چه چیزی تعیین کننده موفقیت خواهد بود؟ مطالعه

در اینجا 16 نکته برای شروع یک کسب و کار و موفقیت آن آورده شده است.
خود را بشناسید ، سطح انگیزشی واقعی خود ، میزان پولی را که می توانید در معرض خطر قرار دهید ، و آنچه را که می خواهید برای موفقیت داشته باشید انجام دهید. مطمئناً ، همه ما می خواهیم میلیون ها دلار درآمد کسب کنیم. اما برای رسیدن به آن هدف چه چیزی حاضر هستید؟ چند ساعت در هفته به طور مداوم کار می کنید؟ آیا تا چه اندازه از منطقه راحتی خود دور هستید؟ خانواده شما تا چه اندازه با شما دراز خواهند شد؟ برای موفقیت ، برنامه های شغلی خود را مطابق با اهداف و منابع شخصی و خانوادگی خود نگه دارید.
تجارت مناسب را برای خود انتخاب کنید. فرمول قدیمی - نیاز پیدا کنید و آن را پر کنید - هنوز هم کار می کند. همیشه کار خواهد کرد نکته اصلی موفقیت در یافتن نیازهایی است که می توانید آن را پر کنید ، اینکه می خواهید آن را پر کنید ، و این باعث می شود درآمد کافی برای ایجاد یک تجارت سودآور حاصل شود.
مطمئن باشید برای فروش آنچه می خواهید بفروشید واقعاً بازاری وجود دارد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که استارتاپ ها انجام می دهند این است که بسیاری از مردم تمایل به خرید یک محصول یا خدمات خاص را دارند ، زیرا صاحب مشاغل ایده ها را دوست دارد یا یک یا دو نفر را که می خواهند محصول یا خدمات را بشناسند ، می شناسد. برای به حداقل رساندن خطر از دست دادن خود ، هرگز فرض نکنید که بازار وجود دارد. ایده را تحقیق کنید. با چشم اندازهای بالقوه واقعی (که خانواده و دوستان نیستند) صحبت کنید تا دریابید که آنچه می خواهید بفروشید چیزی است که آنها علاقه مند به خرید هستند و اگر چنین است ، آنچه می خواهند محصول یا خدمات بپردازند.
در مورد رقبا تحقیق کنید. مهم نیست که چه نوع شغلی را شروع و یا فعالیت می کنید ، شما رقبا خواهید داشت. حتی اگر هیچ مشاغل دیگری دقیقاً چیزی را که قصد فروش آن را دارید وجود نداشته باشد ، به احتمال زیاد وجود دارد محصولات یا خدماتی دیگر که مشتریان هدف شما برای برآوردن نیاز خود از آنها استفاده می کنند. برای موفقیت ، باید در این رقابت تحقیق کنید و تا حد امکان در مورد آنچه آنها می فروشند و نحوه فروش آن را دریابید. تحقیقات رقابتی نیز کاری است که باید بطور مداوم برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی برای موفقیت. اگر به دنبال سرمایه گذار نیستید و مبالغ هنگفتی را در کار خود قرار نمی دهید ، ممکن است نیازی به یک برنامه کاری پیچیده نداشته باشید ، اما هنوز به یک برنامه نیاز دارید - برنامه ای که هدف شما - مقصد شما را مشخص می کند - و سپس حداقل بیان می کنید. نقشه راه اسکلتی برای نحوه رسیدن به جایی که می خواهید بروید. با پیشرفت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان و رقابت ، این برنامه تغییر خواهد کرد ، اما همچنان به شما کمک می کند تا در جهت های صحیح متمرکز و پیشرو باشید. برای کمک به تدوین برنامه اصلی از برگه برنامه ریزی مشاغل استفاده کنید.
نیازهای عملیاتی را بشناسید. بیشتر افرادی که فکر می کنند شروع به کار تجاری می کنند ، روی آنچه که می فروشند تمرکز می کنند و آنها را نیز می فروشند. آنچه اغلب آنها در نظر نمی گیرند این است که چگونه تجارت واقعاً کار خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر شما کالا می فروشید ، چگونه آنها تحویل می شوند؟ چه میزان به پشتیبانی مشتری نیاز خواهد بود - یا برای پاسخ به سؤالات مربوط به محصول ، یا پاسخ دادن به افرادی که محموله آنها نرسیده است؟ آیا به کارتهای اعتباری نیاز دارید؟ آیا شما مشتری را فاکتور می کنید؟ چه کسی پیگیری خواهد کرد تا مطمئن شود که پرداخت شده اید؟ چه کسی وب سایت و حضور شما در رسانه های اجتماعی را ایجاد و حفظ خواهد کرد؟ آیا می توانید برای دستیابی به چنین کارهایی از یک دستیار مجازی استفاده کنید یا مجبور به استخدام کارمندان هستید؟ حتی اگر مشاغل خدمات شخصی دیگری را شروع می کنید ، اینها مسائلی هستند که باید در نظر بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید.

تعلل نکنید. من شنیده ام که برخی از افراد توصیه می کنند که صاحبان مشاغل مشاغل خود را تا پیش از بررسی آخرین جزئیات کسب و کار مورد نظر برای شروع کار ، پیش نبرند و کاملاً مطمئن هستند که این کار به سود و سودآوری خواهد بود. مشکل این رویکرد این است که منجر به تعلل می شود. هیچ کس واقعاً تمام این قطعات را در دست ندارد - حتی پس از شروع کارشان. بله ، شما باید در مورد بازار تحقیق کنید ، یک برنامه احتیاطی در کار خود داشته باشید و کارهایی از قبیل دریافت شناسنامه مالیاتی را انجام دهید ، در صورت لزوم با مقامات محلی ثبت نام کنید ، اما غیره اما اگر قبل از راه اندازی همه چیز را کامل کنید ، ممکن است هرگز به شروع کار نپردازید.
قبل از بیرون رفتن همه از مقیاس کوچک شروع کنید. برخی معتقدند کارآفرینان ریسک پذیر هستند. اما در بیشتر مواقع ، کارآفرینان موفق از راه رفتن چشم بسته به اندام خوششان نمی آید. در عوض ، آنها خطرات کنترل شده ای را در پیش می گیرند. آنها

 

businessknowhow



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 2698
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1232
:: بازدید کلی : 2698